BTAU ahahaha ben doğurmak için dere tepe tirmandim gezdim totomun üzerine oturmadım akrabamızın düğün günü geldi 🤣🤣 allahtan kınasına gittikte orda göründük birde kımada oynadim 5 tane o bayat düğün pastalarından yedim ayy ne değişikmiş ilk dogumumuz doğurcağım günde bugün doğurasım yok dügüne gidesim yok boş boş oturup tavanı izlemek istiyorum diyordum annem sabahın köründe koridor halısını yıkarken cidden çok ilginç insanlarız ya 🤣🤣🤣 bundada 30 haftalığım öyle agırlaştım ki bulaşik makinesini bosaltmak koltuk altlarını süpürmek filan acayip zorluyor beni sanırım asla almam dediğim robot süpürgeden alacağım kavga ederiz filan ama olsun koltukların altını yatakların altını süpürüp silsin yeter kalanı ben yaparım