dogurangaplumba BTAU Gerçekten yolda doğurcakmıssın 🤣🤣 benim kızimda 3500 doğdu ama kolay oldu sanırım bünye ile alakalı durum şuan bir tekmesi bile ağlatacak hale geliyor dogumda ne olur bilemem hepimiz kolayca kavusalım bebislerimize