Umutlabekleyis Ceos0403 canım iyi bi sonuc işte 2 katı beklenıyo olmuş iki katı niye stres yapcaksın?
Ceos0403 Umutlabekleyis iyi dimi yani içim çok bi duygusal kimyasallarım da vardı ya acaba mı dedim ama güzel olucakk yok kötüyü çağırmıyoruz❤️❤️❤️
Umutlabekleyis Ceos0403 aşkım güzel tabiki doktor iki katı istiyo 1000 istemıyo senden ve seninki 2lerden bi anda 18e cıktı şuan ne cok yükselmesi birden iyi nede azalması seninki tam dogru işte. Kimyasalın nasıl oldu ikiye katlandımı
Ceos0403 Umutlabekleyis adetim 6 gün gecikmişti onda 6.günün akşamı regl oldum pazartesi 13 aralık 2021 32ydi 16sında 107ydi 18nde 168 21 aralıkta 66ya düşmüştü
Ceos0403 Umutlabekleyis ama biliyo musun zaten son adeti baz alsa 3+4 günlük bizimki daha bence güzel değerlerimiz🎈
Ceos0403 Umutlabekleyis merhabaa hiç mesaj atmadınızz kan verdiniz mi acaba sonucunuz ne çok merak ettim
Ceos0403 Umutlabekleyis canım kan verdin mi benim şimdi peçeteye hafif kahverengi akıntı geldi normal mi acaba yaa
Mehtapciicek Merhaba bende tranferimin 8.gününde kan verdim değerin 25 di, 10.gün verdim 55 olmuştu. 13. günde 235 oldu. Şimdi çok merak ediyorum kese yi ne zaman görebiliriz. Bir de hiç bir şey hissetmiyorum bu normal mı sadece göğüs ağrısı var.
baharmom35 Mehtapciicek bişi hissetmeyen de var transferin 4. Günü belirti olan da var benim 3. Günüm belirti bekliyorum ilk de çok rahattım negatif görünce şimdi belirti bekliyor insan ister istemez 🥹
Mehtapciicek baharmom35 aynen rabbim bu mübarek günde kimsenin kucağını boş bırakmasın. İsteyen herkese nasip etsin inşallah 😊
Mehtapciicek Ceos0403 doktor 8 ve 10.gün değerlerim için düşük dedi 🙁sonra 13.gün değeri için iyi dedi yüne kan ver dedi.bende yurt dışında kalıyorum ve sistemleri Türkiye deki gibi değil.daha kan veremedim ve korkuyorum biraz daha önce bir kimyasal bir de dış gebelik geçirdim
Ceos0403 Mehtapciicek çok çok geçmiş olsun umarım güzel olur herşey bizim değerlerimiz daha düşük ama sizin kaçıncı gün embriyosuydu bide son adet ne sizin
Mehtapciicek Ceos0403 çok teşekkürler benim 4.gün embriyosuydu. Tüp bebekte adete bakmıyorlar diye biliyorum ama 29 Şubat dı.Transfer tarihimde 12 martta.
Ceos0403 Mehtapciicek son adetim 6 mart 21 martta transfer tarihim 3.gün benimde ❣️ ben neye nasıl bakıyorlar nasıl hesaplıyorlar tam bilmiyorum açıkçası çünkü ilk kez bu yoldayım🌻
Mehtapciicek Tgcmr bende perşembe günü için randevu aldım umarım bende görürüm. İnşallah güzel haberler alırsınız
Mehtapciicek Ceos0403 bende ilk defa yaptım ama çok okuyorum nerde bir yorum görsem hemen bakıyorum. Bildiğim kadarıyla embriyo 2 haftalık kabul ediliyor onun üzerinde transferden sonraki günler ekleniyor.
Ceos0403 Mehtapciicek tamam aynı şeye denk geliyor zaten öyle olunca çünkü 18inde yumurtlarım toplandı adetimi baz alırsam 12 gün 21nde taze transfer yaptı 3.gün embriyosu olduğu için 15 gün oluyor. Bugün 10ncu gün test günümdü 3hafta 3+4 günlük oluyor💜