Ceos0403 bazı kişilerde yerleşme lekesi oluyor canım bende olmamıştı bol bol dinlen uzan bende pıt pıt alttan atardı bilmiyordum bende hep dinleniyordum meğer hamileymişim o zaman dikkat edin kendinize çok sevindim rabbim kucağınız almayı nasip etsin 🥰