Umutlabekleyis Lina_alya_aras nasıl nasıl oluyo canım anlamadım? 8. Gün icin gayet normal bi değer soruyu tam anlamadım
melanuur Merhaba bana da yardımcı olur musunuz 9 gündür regl olmuyorum kan testi negatif testler negatif
Lina_alya_aras Umutlabekleyis ne bilim canım ben pek anlamam ben de tüp bebek yaptirdim 8. Gün verdim 152 10. Günüm de de 345 çıkmıştı bir an şaşırdım 🩷
Umutlabekleyis Lina_alya_aras ben ilk gebeliğimi 16 ile öğrendim :) yani bu değişiyor önemli olan iki kat artması benimki 3. Gün embriyosu şuan yüksek bile 😀 mesela burda birlikte gittigimizin arkadaşın 18 cıktı oda hamile :)
Umutlabekleyis Lina_alya_aras ve daha iki gün öncesinde 1.74 idi yani şuan icin iyi ama yarın tabi iki katı artmış olması gerekir
Lina_alya_aras Umutlabekleyis çok şükür kuzum benim aklım benimkine karıştı 🤣 acaba ikiz üçüz mü diye 😂
Umutlabekleyis Lina_alya_aras gönlünden ne geciyosa rabbim onu nasip etsin 🤍 zaten kaygılıyım birden sende öyle diyince daha cok kaygılandım teşekkürler hahahah😀
Lina_alya_aras Umutlabekleyis yok kuzum araştırdım hastaneden hastaneye değer fark ediyormuş içini ferah tut Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😍
Ceos0403 Umutlabekleyis canım benim 40 çıkmış yani 2 katı aslında ama stres yapmıyım neyse güzel düşüneyim
Umutlabekleyis Ceos0403 canım iyi bi sonuc işte 2 katı beklenıyo olmuş iki katı niye stres yapcaksın?