Burcukk16
38+3 aşırı şiştim zaten kilolu biriydim son ayda iyice ödemde topladım ayaklarım acıyor el parmaklarımı zor hareket ettiriyorum.Bugün kontrol vardı nst gayet iyi dedi doktor sancım yok açılma yok oğluşumun gelmeye niyeti yok gibi.Aksi bir durum olmadıkça normal doğum istiyorum oda daha belli değil.Bende durumlar böyle ☺️