Burcukk16 Selam arkadaşlar ne durumdasınız? Sezeryan olacaklar tarihler belli mi? Ayaklarınız falan şişti mi?
Vandb Burcukk16 bugün itibariyle 37 olmuştuk ama kızım 36+4te doğdu 🙈 nisanın ilk haftası sezeryan günümüzdü. Akıntılarınızı takip edin mutlaka benim akıntım çoğaldı meğer su sızıntısıymış🙈
Busramom07 Burcukk16 sol el parmaklarımı hissetmiyorum hissizlik başladı ödem yok ama hissizleşti bir haftadır
Melos9 Burcukk16 36+1 doktorum 15 nisana gün verdi inşallah bekler bizim kız ellerim ayaklarım bazen gün içerisinde ayakta çok durursam şişiyor 🥺 bu ara sancılarım var inşallah erken gelmez zamanını bekler diye hep dua ediyorum 🤷🏼♀️
Burcukk16 Keskinnur bir anda ödem tuttum :) Benimde daha belli değil normal mi sezeryan mı bakalım… Hayırlısı güzel haberler inş
Keskinnur Burcukk16 Burcukk16 inşallah canım ben kendi isteğimle sezeryan olucam bakalım nasıl geçicek acıckcası çok korkuyorum ama hayırlisi
Bahar00 Vandb bebeğiniz nasıl peki inşallah iyidir bizde 12 den sonra 36 haftalık olucaz 2 gündür sancim var korkuyorum daha erken diye.
OYKUmom Vandb bugun 36+1 geldi benim kızda akıntı sandığım meğer nişanmış . Şuan yoğumbakımda sizin bebeğiniz kaldımı
Melos9 Vandb akıntınız nasıl geliyordu acaba benimde akıntım var ama hamileliğimin başından beri doktor suyun iyi diyor ama
Burcukk16 Vandb Benimde çok akıntım var. İç çamaşırı sık değiştiriyorumm. Cumartesi doktora gidince belli olur.
Gizem3514 Bahar00 Haftalarımız aynı bizde 36 olucaz inşallah 🤲🏻 kremsi beyaz akıntım başladı bugün benimde ilk hamileliğim neler oluyor anlamıyorum ki 🤷🏼♀️
Semolinko Melos9 benimde 15 nisana gun verdi geceleri kasıklarıma çok kiramp giriyo ya neyin nesi anlamadım doğum sancıları mi bunlar
Meleknurcinar Bende 36 haftalıkken gittim gün olarak 20 Nisan dedi geç değil mi sizce devlette olcam şuan 37 haftalığım
Pamukluanne Benim 36 haftalık bu günlerde beyaz akıntı yaşıyorum ilk gebeliğim acaba nedir bilen var mı