Eylul5961 MelodyFairy daha cok erken bende boyle 1 hafta onceden yaptim hayal kirikligi yasadim son 3 gun kala yaptim silik cizgi cikmisti o strese girme herkesin farkli tabi ama 1 hafta oncesi cok erken bence 3 gun kala falan yap demesi kolay beklemek zor biliyorum adete kadar hergun test yapan biri soyluyor bunu da sana :)
Babymom-2- MelodyFairy hafif gölgelikmi belirti bende dayanamadım dün akşam yaprım 15 20 dk içinde gölge oldu hayalet çizgi gibi tabi şmfi biraz bekledi diye daha net gözüküyor atarım bak
Kubraakgn0 Kubradmurat Hamileysen görünürdü ama bilemiyorum valla ben 8 haftalık oldum benim daha büyümedi karnım ama herkeste bir olcak diye bişey yok sonuçta
MelodyFairy Babymom-2- tahmini 1 hafta var ana pco da var bilmiyorum ne zaman olurum canım Adet bittikten sonra bir gün dolu bir gün boş şekilde devam ediyoruz hala
1ciftyesilgoz İlişkinin üzerinden 7-8 gün geçmiş anladığım kadarıyla , tecrübelerime göre yumurtlamanın üstünden 10 geçmeden testte Çıkmaz. 10. Gün erken gebelik testiyle hayali bi çizgi beliriyor. Yani bi kaç gün sonra tekrarlayın testi♥️
Babymom-2- MelodyFairy eminecim benimde 6 gün var adetime ama 7 de olabilir 8 gün önce birliktelik olmuştu merak ediyorum ama dayanıcam pazartesi yada salı yaprım test
MelodyFairy Babymom-2- geç dölleme değilde zaten adetlerim düzensiz erken yaptım testi 2 sinde kadın doğuma randevum var orda belli olur zaten
Babymom-2- MelodyFairy benim adetim düzenlidir 28,29 günde bir oluyorum 14. Degerlendirince aslında biraz ümit doldum inşAllah hüsran olmaz
Babymom-2- MelodyFairy şuan 8 .gün anca yavaş yavaş kana karışıyor daha sonra idrar olucagı için bugünde yapsam çıkmaz varsa bebiş