MelodyFairy Babymom-2- sen yine de tedbirini al canım ne olur ne olmaz sonradan pişmanlık yasamandan iyidir Ama şükür zaten çocuğun varmış nasip olmuş stres yapma yine olur Ben 2 buçuk senedir bekliyorum 🥹
Babymom-2- MelodyFairy allahım inşAllah sanada nasip etsin tüm isteyenlere duamdır hayırlı haberlerde buluşalım post burda kalıcak zaten
Babymom-2- MelodyFairy ilkinde bilemiyorsun ya dikkayit ettimmi etmedimmi kendi kendine olaylar gelişti şimdi denedik ya biliyorsun ya varsa ya varsa insan dikkat etme gereği duyuyor yoksa evhammı yaptım demiştim kendi kendime haklısın dikkat etmekte fayda var
Hayalperest98 Ben adetime 8 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim hemde baya net çıkmıştı ama bu kişiden kişiye döllenme zamanına göre değişir. En iyisi adet gecikmesini beklemek Tabide ah bide bekleyebilsek🤦
MelodyFairy Hayalperest98 demi ya insan bekleyemiyor her ay yapmıcam test artık desek de yaparken buluyoruz kendimizi 😂😂
Kubraakgn0 MelodyFairy Yaa canım bana sanki var gibi geldi ama emin olamıyorum bekle istersen bi iki gün daha olmazsan tekrarlarsın testi 😊
Kubradmurat Kubraakgn0 bu gittigim hastanenin cihazı kötü biraz bulanik çekmiş görmemiş olabilir 5 haftalikti baktiginda aşırı derecede migde bulantim falanda var karnım büyüdü şimdiden
Mrvhilalgunay12- Babymom-2- Benim 6 gün varken erken gebelik testinde silik çizgi ile çıktı, belki çıkabilir sizinde
Kubradmurat MelodyFairy adet gününe 1 hafta falan varsa 2 gun bekle tekrar yap cnm hayalet olarak var gibi ama emin olamadim cikmamista olabilir adetine daha varsa 4 gun kala yap derim
Kubraakgn0 Kubradmurat Hamileysen görünürdü ama bilemiyorum valla ben 8 haftalık oldum benim daha büyümedi karnım ama herkeste bir olcak diye bişey yok sonuçta