Babymom-2- MelodyFairy benim adetim düzenlidir 28,29 günde bir oluyorum 14. Degerlendirince aslında biraz ümit doldum inşAllah hüsran olmaz
Babymom-2- MelodyFairy şuan 8 .gün anca yavaş yavaş kana karışıyor daha sonra idrar olucagı için bugünde yapsam çıkmaz varsa bebiş
Babymom-2- MelodyFairy hafif gölgelikmi belirti bende dayanamadım dün akşam yaprım 15 20 dk içinde gölge oldu hayalet çizgi gibi tabi şmfi biraz bekledi diye daha net gözüküyor atarım bak
MelodyFairy Ceos0403 valla hiç anlamıyorum ne zaman yapılan testte doğru sonuç veriyor ama teste göre var 💓
Ceos0403 MelodyFairy test günüm pazar günü normal de 10.gün yani ama dayanamayıp 4 gün önce kan verdim hata yaptım 🤦🏻♀️ ilk betam 1.48 ertesi gün 2.72 çıktı yükseliyordur diye düşünüyordum iki gündür kan vermiyorum bugün test yaptım böyle çıktı🤍
Sevdabrs Babymom-2- cikmaz cnm 2 3 gun snr ozellikle ilk idrarla yap varsa cikar ben 5 gun varken erken gebelik testiyle ogrendim gec dollenme varsa daha gec ogrenedebilirsin
MelodyFairy Sevdabrs yok ya dün gece yaptım negatif çıktı canım ama erkende olabilir çünkü düzensizlik de var adetten de 27 gün geçti henüz normalde 30,35 arası oluyor adetlerim