MelodyFairy benimde 28,29 gün döngüdür 14. Gününü değerlendirdim sadace kasık agrım çoktu akıntım çoktu 12.13. Gün akıntı vardı ama 14 kadar değil ısım yükselmişti denedik bakalım inşAllah tutmuştur kızımda evlendiğimin ikinci ayı hamile kaldım bunuda yeni düşünmeye başladık inşAllah olmuştur Rabbim nasip etsin kafamı bir türlü alamıyorum düşünceden meğer istiyormuşumda erteliyormuşum gibi geldi birde dikkat ediuorum ne olur ne olmaz daha bir hafta var pencere falan silmiyorum malum bayram dikkat edilmesi lazımmı sizce ben mi abarttım