BARUTCU06 170212 ilk olarak sleppy 1 numara almıştım 84 lüydü sanırım daha sonra baby turco 2 numaraya geçtim 210 adet kullandım çünkü günde 8 kere flan bez değiştiriliyor daha sonra baby tırco 3 numaraya gectım 2bez de alerji pişik yapmadı stokladım sürekledi bebeğim 27 aylık baby turco ile devam ediyoruz
Melike_4949 170212 1 yada 2 paket alın pişik olmazsa devam edersiniz ben sleppy ile başladım BİM’in bezi Jenny welly de kullanıyorum
eceyc314 170212 oğlumda prima premium care kullanmıştım aşırı memnumdum. Şimdi yorumlara bakarak goon veya molfix pure softalmayı düşünüyorum. Numara başta stoklamak istemiyorum. Bebeğin kilo durumu ilk 40 günde çok değişiyor. Tek paket alacağım ilk etapta
SmyEsciv 170212 prima premium care Fiyat fazla olabilir ama sızdırma pişik yaşayan yok Ben henüz kullanmadım
Mihriban07- 170212 Yaklaşık 100 tane bir numara bez kullandık hem baby turco hem sleepy kullandım bebek hızlı büyüdüğü için bez tam kaplamıyodu ve sızıntı artmıştı iki numaraya geçtik zaten bir ve iki numara arasında çok küçük fark oluyor
yamanagihan 170212 Molfix 1 2 3 olarak ve sleepy 2 3 beden olarak aldım. Hepsinin adet sayısı az şimdilik. Doğduktan sonra da bebenin götü beliryecek 😁 hangi bezi severse ondan ve adeti faxla olandan devam etmeyi düşünüyorum
OguzMoms 170212 Ben 1 paket Molfix 1 numara 1 pakette Sleepy 1 numara aldım aylık alışverişe çıktığımizda 1 paket daha 1 numara alırız diye düşündük eşimle sanırım ondan sonrada 2 numaraya geçiş yapılır bebisin gelisimine göre
persefoni baby turco 1 çok küçük ve sızdırma yaptı hiç memnun kalmadım prima premium care kullanıyorum şu an çok daha iyi.
Cansuyu123 Ben oğlumda 5 noya kadar prima premium care kullanmıştım ama sonradan migros marka minies ‘ e geçmiştim aynı prima gibi çok memnun kalmıştım. şuan da 2 paket 1 no prima aldım bittiği zaman Miniese devam😇
Berna_59 hellomama evet kullananlar çok memnun 😇Bu annelerden biride sizsiniz kızım inşallah haziran ayında doğuyor bende deneyeceğim ♥️
Gizem9688 Goon aldim ben de 2 paket 1 no. Bir paket de prima premium aldim 1numara. goon pisik yaparsa elimin altinda dursun diye
e_blue_sky_a 170212 40ı çıkınca 2numaraya başladım. 40 gün hergün en fazla 8bez gitse 320bez gitmiş. 2700idi bir ayda 3700 oldu ve 1numara hafiften sıkmaya başladı
Aday007 0 numara yeni doğan bezinden, şu kordon için açıklığı olandan almıyormusunuz hiç herkes 1den başlamış almaya sanırım. Tecrübe sahipleri yardımcı olursa sevinirim
Catmom Aday007 0 premature bebekler için ya da aşırı az kilolu olanlara. Hem sadece 0 da değil çoğu markada göbek kordon yeri var zaten 1 numarada
Hlyyyy 170212 merhaba ben ilk başta baby turco kullandım 2-3 paket sonra pişik yaptı başta iyiydi, daha sonra sleepy ve primaya geçtim memnunum şimdilik
biranneikievlat 170212 Stok yapılmasını doğru bulmuyorum bazen bebeklerin belli bezlerde pişik sorunu yaşayabileceğini düşünüyorum (ben oğlumda yaşamıştım) o sebeple 30 lü tek bi paket alınması bence daha doğru 🌺
Minezra Kocagoznurr her markette sartılıyormu goon bende prima düşünüyorum ama goon da memmun kalmayan varmı aceba
Kocagoznurr Minezra ben trendyoldan aldım. Yorumları iyiydi . Kimisi nasıl baslarsan öyle gider diyor . Ama genel olarak iyi yorum gördüm