170212 Herkese merhaba, yenidoğan için kaç tane bez gerekir, kaç numara ve bez önerileriniz neler tecrübeli annelerdenn yorum bekliyoruum❤️
Yagizinannesi_ 170212 ben sleppy 1 paket 1 numara aldım pişik olma ihtimali var bence bir paket al sonuçta her yerde bulunan birşey stok yaprsan elinde kalabilir👍🏻
Liv3652 170212 iki uç paket 1 numara kullandık sonra 2 ye geçtik baby turco ve sleppy kullandım ancak sleppyde şöyle bir sorun var bedenleri genel olarak küçük yani baby Turcoda iki numara iyi olurken sleppyde 2 numara küçük gelmişti her ikisi de pişik yapmadı bizde
MorKelebek54 170212 ilk olarak markaya karar ver canim ben yenidogan yani 1 numara bezi bi al kullan sonrasina bakarsin fazla laket alirsan elinde kalma ihtimali var ya bebek de pişik yaoarsa ya da sizdirma felan o yuzden ilk olarak denemelik al sonra baktim ki iyi stok yaparsin
Cennettunc 170212 Yenidoğan 1 numara birtane al 2 iki numara fazla alabilirsin kilo alınca büyüyorlar
Amine_Sultan Ben 2 paket prima aldım şuanlık 40ı çıkınca sünnet olacak sonrasında molfix veya goon a başlayacağım
Esra54 Amine_Sultan sünnet için nereden randevu alacaksınız? Özelde mi düşünüyorsunuz ? Bende araştırma yapıyorum da 🥲
Kocagoznurr Ben Goon aldım 150 adet Prima ile ayni kalitede olduklarını söylediler buradaki anneler her pakette 50 adet var göstergesi de bezde doluluk oranını gösteren sızdırma veya pişik yapmıyormuş ☺️
Minezra Kocagoznurr her markette sartılıyormu goon bende prima düşünüyorum ama goon da memmun kalmayan varmı aceba
Ekinokss 1 numaradan bi paket al sleepy küçük başka marka tercih et 2 numara alabilirsin 2 paket sonra alırsın çünkü pişik vs yapabiliyor bez markasında değişikliğe. Gitmen gerekebiliyor stok yapmak gereksiz oluyor yani …
Sabahat17 Ben 1 numaradan 3 paket Prima aldım 1 pakette bebem natural aldım ama bebekte inşallah pişik yapmaz o korkuyla stok yapmak istemiyorum
senaall Ben de sleepy ekolojik aldım yenidoğan için sonra nasip olursa goon düşünüyorum gördüm de dokusu falan çok güzel gerçekten
2424aa 170212 baby turco kullandım 2 paket almıştım bebeğim 4 aylık ve hala baby turco kullanıyorum çok memnunum
Berna_59 Buradan okuduğum kadar goon için primanın muadili deniliyor kullananlarda memnun bende goon almayı düşünüyorum 1 paket denemek amaçlı 😇
hellomama Berna_59 ben goon dan çok memnunum oğlum 1 yaşındayken tanıştık gerçekten pişik falan kalmadı ki molfix pure art soft bile pişik yapmıştı oğlumu bizi goon kurtardı diyebilirim 👍
User390823 Kevser_my boykot yaptığım için israil ürünü almak istemiyorum sizce ona en yakın bez hangisi?
SSenaaa Esra54 Ay bilgi alırsanız yazsrmisinjz bizimde 46 günümüz kaldı doğuma doğumdan hemen sonra yaptırmak istiyoruz
hellomama Bence bebeğin kilosuna göre bez alın, benim ilk bebeğim çok hızlı kilo almıştı 40 çıkana kadar 1 beden anca kullanabilmiştik
Berna_59 hellomama evet kullananlar çok memnun 😇Bu annelerden biride sizsiniz kızım inşallah haziran ayında doğuyor bende deneyeceğim ♥️