170212 alttaki yorumları okumadım ama bence stok yapmayın bebeğim beklenen kilodan düşük doğdu 0 numara bez kullandık bi süre, primanın bedenleri sleepy bezlere göre daha büyük sleepy 2 numaraya geçtiğimizde hala prima 1 kullanıyorduk, natural olan pişik yaptı ekolojik yapmadı yani biraz deneme yanılma yöntemiyle doğru bezi bulmak gerekiyor