metemom_ huysuz__ aynen öyle canım cinsiyetini öğrendik bu gün şükür net olarak artık yavaş yavaş alma zamanı geldi
Kelebekmisaliihayat Deletedmom_72 kaç tane alınmalı? Battaniye olarak da kaç tane alınmalı? Bir kalın peluş battaniye, bir penye battaniye , 3 Müslin örtü yeterli mi?
umena Kelebekmisaliihayat ben iki tane almıştım bebeğim 30 martta doğmuştu kışın bile lazım bence terini almak icin vs. Su an ikinci gebeliğim temmuzda doğum nasipse rahat 3 tane alırım diyorum. Hos oğlumda da iki tane hayli yetmişti ama yaz bebeği daha çok ihtiyaç olur gibi
Deletedmom_72 Kelebekmisaliihayat benim oğlum eylülde doğmuştu 6 tane müslinimiz vardı ben 4 tane almıştım 2 tanesi hediye geldi bebek arabasının üstünde de kullandım 2 tane kalın battaniye biri belediye hediye etmişti birini annem almıştı bir de örgü battaniyemiz vardı canım bizimki baya fazlaydı ama ben müslini çok kullandım
metemom_ Kelebekmisaliihayat ay maşallah sizin az kalmış ben 18+5 deyim ama son aylar annemin yanına köye gideceğim için bu zamandan başlamam gerekti
Aseliimmm metemom_ zamanında aynı hataya düştüm aventin setini aldım hepsini kullanmıyorsun ki canım yani ihtiyaca göre değişiyor ben mama vermedim su içmesi içinde başka marka aldım kaldı sonra öyle tertemiz duruyor elektrikli gögüs pompasıda aldım kutusunda duruyor oda bi kaç kere meme ucu problemi yaşadım meme ucum çıksın diye kullandım lansinoh markasının oda duruyor gereksiz alışverişte zaten ben 😐
metemom_ Aseliimmm bende göğüs ucumdan dolayı almayı düşünüyorum ya göğüs pompasını😊 annem biberon almıştı 3 tane o zaman almıyim ben saol canım 💕
Kelebekmisaliihayat metemom_ erken başlamanız daha iyi . Yavaş yavaş tamamlarsınız, aceleye de gelmemiş olur.
Aseliimmm metemom_ içe mi gömük canım seninde, benim hiç yoktu olanda erkek meme ucu gibi küçücük içeri gömüktü aah ne zor günlerdi🥲 ama şey hastanede şırınga iğneyi çıkartıp çok can yaksada şırınga ilede çekiyorlar her türlü acıyı deneyimlemiş biri olarak oda baya güzel çıkartıyor meme ucunu… Ben dolap hesabıma koymuştum tel değiştirince hesap gitti 😶🌫️ 3 tane almışsın zaten daha fazlasına gerek yok bence ☺️
Kelebekmisaliihayat Umarım gerek kalmaz, güzel bi hamilelik geçirirsiniz. Ve inşallah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla bebeğinizi kucağınıza alıp, sağlıklı bi şekilde büyütürsünüz😊🥰🌸
Kelebekmisaliihayat Betl35 sudo krem içerik olarak çok iyi değil, etkili ama uzun vadede cilt zararı oluşturuyormuş. İçeriklere dikkat ediyorsanız bilgilendirelim dedim, tabi yine siz bilirsiniz
Kelebekmisaliihayat huysuz__ yatasın bi yatagi var, kullanan herkes ondan memnun . Yorumları falan da iyi. Ama fiyat olarak baya pahalı geldi bana
huysuz__ Kelebekmisaliihayat bendeki de o birini kendim aldım birini dolap uygulamasından buldum , paketinde hiç kullanılmamıştı, gerçekten memnunum ben temizlemesi de kolay leke tutmuyo
metemom_ Aseliimmm aynen canım ama teki öyle çok şükür diğeri öyle değil birde sütüm gelmez korkusunu bastırsın diye almak istiyorum en azından kendimi rahatlatırım diyorum