metemom_ ay yok kesinlikle al , sütü içtikten sonra hemen gaz çıkaramayabiliyolar, yarım saat falan onda yatır, aniden gaz sıkışması ile kusmuk birbirine karışıyor illaki, düz yatınca da tıkanıyor yavrular , reflüsü olan kolik bebeklerde daha sık oluyo ama her yenidoğan bu durumu yaşıyo az çok. Yatay durduğu için alttan üstten rahat gaz çıkarır, tıkanma gibi durumda olmaz, yoksa sürekli kucakta gaz için beklersin sen bilirsin 🤷♀️bence her bebişin olmalı reflü yatağı