EsmaKlc evet canim ama malesef. Hatta bide dogumdan sonra sana hangi oda duserse ona veriyorlar. Kimi odalar camsiz kimi cok kucuk. Benim orda dogum yapan arkadasim dediki. Bana kucucuk asonsor karsisi bi oda verdiler kapi acildiginda asonsor bekleyenler beni goruyordu dedi. Ve odalarin cogu boştu dedi. Biraz cingar cikarcaksin orda dedi. Uyarcaksin. Bu kadar kotu oda olursa kabul etme dedi. Benim gelenim gidenim olcak rezil olursunuz beni ugrastirmayin filan de dedi onceden. Boyle kisilere buyuk odalari ayiriyorlar dedi. Oysaki ogun sadece 2 kisimi ne dogum yapmis. Hastane cok iyi ama biraz sende pasif kalmican