DeryaylmazMhc Bende şuan 30 haftalığım gülsün hanıma gidiyorum kızlar. Ablam 4 ay önce orda normal doğum yaptı sancı odaları normal oda standardında ebeleri gerçekten çok ilgiliydi ablamı dualarla sırtını ovalaya ovalaya açılmasını beklediler. Ben sezeryan olucam ikinci olduğu için ama normal doğumda ebeler gerçekten çok iyiydi eniştemde istediği zaman girebildi ablamın yanına çoğunlukla sezeryan olan varmı bende onu merak ediyorum sezeryanla normal doğum farklı malum🙈
nehirimmm EsmaKlc bende ikili testi yaptırdım sonucu daha almadım hayırlısı inşallah ☺️ Cinsiyet konusunda peki 12.haftada bana yorumda bulundu ama kesin değil dedi sizinkini ne zaman söyledi yada tahmini doğru çıkıyormu 🙈
EsmaKlc nehirimmm ben basta baska hasthaneye gidiypduö cinsiyetini 16. Haftada kesin söylediler 12. Haftada erkeğe benziyo demişlerdi öylede oldu😂
nehirimmm EsmaKlc birde detaylı ultrasonu soracaktım, bunun için bi yere mi yönlendiriyolar yoksa o da hastanede var mı varsa fiyat bilgisi nedir 🙃
EsmaKlc nehirimmm hastahanede var 300küsürlü bir fiyat vermişlerdi yanlış hatırlamıyosam ama ben mega medipolde yaptırdım 450 verdik
Kbrdrmr nehirimmm bende orda doğum yaptım Fatma bilgihana gidiyordum şimdi yine ona gidiyorum ayrıntılıya orda girdim evet var
Tugcetokgoz nehirimmm canım bende gülsün hanıma gidiyorum 13+6 en son Cuma günü gittim yapılacak testleri yazdım yaptırır gelirsin dedi ama bana verdiği kağıtlarda bişey yazmıyor hastahaneyide aradım ama ulaşamadım 😕
TueAltunta Tugcetokgoz canım yazdığı testlerin çıktısını kayıt yaptırdığın sekreterden alıyosun. Onların ekranına düşüyo. Telefonda vermiyolar malesef
Tugcetokgoz nehirimmm ben yaptırmadım canım önceki gebeliğimde yaptırdım ve bunda yaşadıklarımdan dolayı yaptırmak istemedim olur dedi kağıt imzalattı
Aminem EsmaKlc bi kac sanci ofasi tek kisilikmis. Digerleri 2kisilik hangisine denk gelirsen artik. Ama sanci odalari yanyana galiba o yuzden bayanlar mahremiyeti icin izin vermiyoruz dediler
Cokemell EsmaKlc hayir ailemden bicok kisi benimleydi esimde ara ara koridor musait oldukca girdi sorun olmadi
nehirimmm EsmaKlc anladım canım, çok tatlı maşallah sağlıkla gelsin inşallah 🤗🤗 bana Kıza benziyor dedi ama üç krizdir rüyamda oğlum olduğunu görüyorum 😁
Hamisanne nehirimmm EsmaKlc gulsun armagana gidiyorum ama burcu hanıma randevu alabilmek ona da devam edebilirim çok tatlı bir hanim
EsmaKlc Hamisanne bnde bi değiştrsemmi dedim ama diyelim gece gittin veya doktorun izinde baska doktor giriyo kendi doktorunu çağırmıyolarmış bende o yüzden değiştirmedim
EsmaKlc Aminem bende eğitime gidicem bu hafta sorucam baskasıyla bir oda da olmak istemem ya niye özele gidiyoruz biz😒
Kbrdrmr Aminem benim sancı odam gayet normal oda gibiydi ve Doğum anına kadar da annem yanımdaydı Doğumhanenin hemen yanındaydı bide oda ben çok memnun kalmıştım 👍🏻
Tugcetokgoz nehirimmm banada gülsün hanım kıza benziyor ama yapınılabilirim dedi 😊 fazla yokmuş aramızda ben 16 Ocak’ta gidicem tekrar
nehirimmm Tugcetokgoz bana da aynısını dedi ☺️ Şimdi ikili test sonucu duşunda bi kaç hafta sonra bi daha gidicem bakalım o zaman ne diyecek