Aminem Kbrdrmr evet tek kisilik odasida varmiş canim. Ne guzel insallah bizde tek kisiliklerr denk geliriz
Biricikbebegim EsmaKlc benim ammemde orada Doğum yaptı gayet iyi gülsün hanımda yapmıştı bende Bağcılar medipolde çalışıyordum hem hijyenik hem çalışanları çok ilgili 😊