nehirimmm bütün bebişler sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 Tecrüblerim için pek birşey diyemem aslında ben çok rahat sorunsuz bir hamilelik geçirdim yeni yeni yoruluyorum ağırlaşmaya basladım. seninki erkenmiş ikili tarama testi detaylı ultrason bide şeker yüklmesi yaptrdım zaman çabuk geçiyo ben hiç anlamdım 🤗