esss_92 Ebrarabla_06 canım ebrar bizim senle günlerimiz aynı tanıyorum seni ben de 24 + 4 ben üç günde bir ara veriyorum canım üst üste tutamadım maşallah sana 1000 kere nasılsın iyi misin bence senin bebeğin de kızdı🥰🥰
Ebrarabla_06 esss_92 Evet canım benim aynı günlerimiz bizim ben çok şükür daha bozmadım çok teşekkür ederim😘💕 sana evet benim bebeğim kız iyiyim çok şükür bu aralar sen nasılsın
esss_92 Ebrarabla_06 Ben de iyiyim canım çok şükür sen benim bebişe de o zaman tahminde bulunup kız demişsin kız çıktı çok şükür🌸 Ben arada grip oldum canım o yüzden birkaç gün fire verdim ama onun dışında güzel gidiyor
Ebrarabla_06 esss_92 çok şükür canım benim Rabbim daha da iyi etsin inşallah🥰 evet doğru bildim yine ❤ çok kötü yaaa grıp insanı mahvediyor 😬Rabbim şifa versin inşallah tez zamanda iyileşirsin
susaMom_ Bebekayik 25+4. Haftamdayım bel ağrılarım başladı eğilmekte problem yaşamaya başladım midem küçüldü sanki bebekte çok ağırlaştı gibi taşımak öncekine göre daha zor geliyor 😂 ben altın zaman yaşamıyorum galiba
Bebekayik susaMom_ ilk 3 ayında kusma aşerme olmadıysa bunlar zor gelirr ama ben 5 ay full kusma mide bulantısı kasık ağrısı çektiğim için şuanki duruma bin şükürlerr ediyorumm çok şükür 😂😂😂
Seldahilal Bebekayik 25 haftalık bende erkek bebiş çok şükür iyi gidiyor yormuyor beni bebeğim bende tutamıyorum oruç ağrım sizimda arada bir oluyo ama sebepsiz yere geceleri uyuyamıyorum 😂
Bebekayik Aysegul166 sık sık olmaması çok iyi 🙏 kabızlık olmasında ishal çok mühim değil benim için 🙃 muz yiyormusun iyi gelir kuru kayısı yiyorsan azalt oda ishal yapar
Bebekayik Bilgee16 yeni mi başladıı benim ilk zamandan beri var bu sorunum 😥 sürekli doluyor bir de gripmişim gibi birşeyler okurken özellikle nefes nefese kalıyorum nefes alamadığım için
Bilgee16 Bebekayik bazen pluyordu ama arttı baya tıkalı, birde anksiyete var ara ara patlıyor bugün yine zorladı baya,:(
Bebekayik Kocagoznurr Kocagoznurr o sertleşme yemekten dolayı değildir bence benimde çok oluyor bebek büyüdüğü için yer açıyormuş kendine yanii sığmaya çalışıyormuş içeriye
Bebekayik Dilek-50 evet bazen çok fazla hareket ediyor bazende çok çok az ben yorulduğunu ve dinlendiğini düşünüyorum 😊😊😊
Bebekayik Gulaysrcn kesinlikle katılıyorum 😂😂 benimde gece yattığımda ağrılar başlıyo otururken bir şey yok ama 😂
Bebekayik Mine-tayfun evet bel ağrıları çok fazlalaşmaya başladı malesef. Aa çok güzel benim kız yüzünü hiç göstermedi daha çok merak ediyorumm
Bebekayik Zeyd_Mom_22 zorlama kendini yapmak zorunda değilsin keyfine bak işler bi şekilde hallolur ilk gebelik benim oruç tutamıyorum ben tansiyonum düştüğü için ama tutmak çok isterdim 😊 bence de ara verin su miktarınızı dengede tutun 2 gün tutup 1 gün mola olabilir
Kdz 24 haftalık hamileyim bende bebeğim geceleri çok az hareketini hissediyorum gündüz çok hissetmiyorum önceden daha çok hissediyodum endiseleniyorum çok fazla normal mi tecrübeli anneler bişey söyleyebilir mi
Bebekayik Kdz konuştuğunuz zaman size tepki veriyor mu ben tetanoz aşısı olduğum zaman bebeğimin hareketleri çok azalmıştı birde grip olduğumda sonradan düzeldi
Bebekayik Ebrarabla_06 çok güzel Allah kabul etsin inşallah ama bence arada mola verin 1 gün 2 gün su miktarınızı dengede tutun 🌸🌸
Ebrarabla_06 Bebekayik teşekkür ederim canım benim öyle yapıyorum canım rahatsız olduğunu günlerde ara vermeyi düşünüyorum zaten çok teşekkür ederim söylediğin için Allah razı olsun❤🥰
susaMom_ Bebekayik İlk zamanlar hep uyudum salçalı yağlı balık et türevlerini yiyemedim ama bı yoğurt yiyebildim yumurta yiyebildim vs şimdi multivitaminden dolayı kusuyorum bende de yeni başladı 😂 vitamini içmeyi bıraktım midem küçüldü gerçekten burnumda tıkanıyor hep hasta gibiyim bakalım inşallah sağlıklı bir şekilde geçirir tüm hamisler