Bilgee16 Bebekayik bazen pluyordu ama arttı baya tıkalı, birde anksiyete var ara ara patlıyor bugün yine zorladı baya,:(
Bebekayik Bilgee16 sakin kalmaya çalış tek burun deliğinden bile nefes alabiliyorsan almaya çalış yavaşça ve ağzından ver nefesi ben çok daraldığımda ve panik olduğumda öyle yapıyorum iyi geliyo
Bebekayik Kdz konuştuğunuz zaman size tepki veriyor mu ben tetanoz aşısı olduğum zaman bebeğimin hareketleri çok azalmıştı birde grip olduğumda sonradan düzeldi
esss_92 Bebekayik geçen hafta grip oldum ondan sonra burun tıkanıklığım başladı çok kötü sprey sıkmasam açılmıyor..tıkanınca panik atak gbi geçiriyorum nefesim daralıyor kbb ye gitmeyi düşünüyorum bende ama gebelik hormonlarından da tıkanabiliyorum burun spreyine bagımlı kalmak istemiyorum bakalım nasl olcak 🥴
Kdz Bebekayik çok nadir sesime tepki veriyor.siz deyince aklıma geldi tetenoz aşısı olduktan sonra azaldı hareketleri
susaMom_ Bebekayik İlk zamanlar hep uyudum salçalı yağlı balık et türevlerini yiyemedim ama bı yoğurt yiyebildim yumurta yiyebildim vs şimdi multivitaminden dolayı kusuyorum bende de yeni başladı 😂 vitamini içmeyi bıraktım midem küçüldü gerçekten burnumda tıkanıyor hep hasta gibiyim bakalım inşallah sağlıklı bir şekilde geçirir tüm hamisler
Bebekayik susaMom_ ben yoğurt peynir yiyemiyordum tadı ekşi geliyodu yeni yeni düzeldi çok şükür 🙏 vitamini değiştirmeyi dene belki başka vitamin iyi gelir
Ftmeee bizde tam 25 haftalık olduk bugün kızım maşallah durmuyor gece gündüz sürekli hissediyorum lavabo ihtiyacı çok oluyor ve vajina bölgesin de batmalar var damarlarım geriliyor bu batmaları yaşayan var mı aranızda
Bebekayik Ftmeee maşallah hareketli olması iyi kasları gelişiyo 😊 benim vajina bölgesinde batma değilde ağrı var ayağa kalktığımda hep devam eden bir ağrı hiç geçmiyor ağırlıktan oluyo diyolar otururken yok ama o ağrı
Bebekayik susaMom_ mutlaka görüş dokunan ve rahatsız eden vitamini kullanma ben 3 kere değiştirdim sonunda dokunmayanı buldum 😊
Ebrarabla_06 Bebekayik teşekkür ederim canım benim öyle yapıyorum canım rahatsız olduğunu günlerde ara vermeyi düşünüyorum zaten çok teşekkür ederim söylediğin için Allah razı olsun❤🥰
dhbetul esss_92 ben de 24de yaptırdım canım kilo almadığım için doktor 50mg yaptı ilk. Sınırın üstünde çıktı sonucum. Şeker çıkmasını beklemiyorduk. O yüzden pazartesi tekrar 75mg ile yaptıracağım