24+5 merhabalar🫶🏻🌹 şahsen çok zor benim için artık bi kaç gündür iş yapamıyorum belim fazla ağrıyor, yapıyorum sonradan acıdan bi hal oluyorum.. mide ağrısı vs zor oluyor. 10 gün oruc tuta bildim. biraz ara verdim gene tutmaya çalışıyorum bakalım. İlk gebelik mi sizde?
Sağ salim alalım bebeklerimizi kucağımıza🌸