Bebekayik Melisdila ah evet çok zor olmalı bir yardımcı şart yanına bence ben poşet bile zor kaldırıyorum malesef 🥹
izobellaaa-_- Bebekayik ben çok uzağım anneme 4 dolmuş git gel 😃🙃 15 gündür buradayım kendi evimden soğuyacağım en iyisi gideyim 😀😂
Bebekayik izobellaaa-_- aaa benim yürüme mesafesi bahanem de o oluyo birazcık yürüyüş yapıyim hopp annemdeyim 😂😂
Bebekayik _Eliffm ben kasık ağrılarına o kadar alıştım ki günlük rutin bir şeymiş gibi hissediyorum artık yediklerine dikkat et mide yanman belki azalır birde bol bol su iç
Bebekayik Berivanznr 20li haftalar bence bir an önce doğurma isteği oluşturuyo bende öyle diyorum doğsun sağ salim artık
1zehrs Bebekayik evet birde kaşkorse furyası var bütün yeni doğanlar anlaşmalı gibi fitilli ince penye bulmaya çalışıyorum
Dlar 24+2 den selamlar 🖖😅 bebeğim zorlamıyor çok şükür ama gebelik şekeri çıktı ne yicegimi sasiriyorum birde artık her şeyden çabuk sıkılıyor ve yoruluyorum bunun dışında her şey çok güzel 😅
Bebekayik Dlar şeker yüklemesinde mi çıktı ben onu yaptırmıcam da açlık tokluk testi varmış onu yaptırıcam sadece
Mer3459 Bebekayik 24+4 kasık ve belim çok ağrıyor sürekli tuvalleteyim oruç tutuyorum kolay geçiyor ama geceleri çok tekmeliyor kuvvetlendi gibi oğlusumu heyecanla bekliyorum 3.evladım 13 aradan sonra 🩷
Bebekayik Mer3459 oy maşallahh Allah kavuştursun inşallah 😍😍 ne güzel oruç tutabilmen bende çok isterdim ama malesef tansiyonum çok düşüyor
Bebekayik Aysegul166 2 haftam kalmışş ay hiç anlamadım 2. Trimestere ne zaman girdim ne zaman çıkıyorum hemencik geçtii
Bebekayik Aysegul166 ben bugün çok araştırma yaptım kasılmalarla ilgili doktor diyor doğum kasılması olsa zaten doğum başlar ve hiç durmaz sürekli şiddetlenerek devam eder diye o yüzden önemli bir şey olmadığı için üzerine düşmemiştir
Aysegul166 Bebekayik maşallah ben dibine kadar yaşadım herşeyini şimdide 1. Trimesterın tekrarını yaşıyorum ara ara kusma ishal gibi durumlar oluyor sık sık olmasa
Bebekayik Aysegul166 sık sık olmaması çok iyi 🙏 kabızlık olmasında ishal çok mühim değil benim için 🙃 muz yiyormusun iyi gelir kuru kayısı yiyorsan azalt oda ishal yapar
Bebekayik Bilgee16 yeni mi başladıı benim ilk zamandan beri var bu sorunum 😥 sürekli doluyor bir de gripmişim gibi birşeyler okurken özellikle nefes nefese kalıyorum nefes alamadığım için
1fatma_nurr _Eliffm ayni haftadayiz canım seninde kasıklarımda genel bi adet ağrısı gibi ağrıyomu gün içinde bazen belim de ağrıyo
_Eliffm 1fatma_nurr evet oluyo gün icerindde degilde gece yatarken hareket ettikçe oluyo çok yorulursam bel ağrım oluyo