Yavru-kus Yasmnn canım günlük bunları mutlaka tüketiyorum 1 kase ev yoğurdu 1 yumurta 1 şişe maden suyu Elma portakal greyfurt muz Ceviz ve kuruyemiş bir avuç Akşama ben pişirdiysem ondan Birde yulafa başladım o çok kilo aldırıyormuş Bunları tüketirsen çok hızlı kilo alıyor bebiş tabi öncelik sağlık sağlıkla gelsinler inşallah hepimizinki
Momunddad Yavru-kus Selam bende yulaf tüketiyorum ama pek etkisi yok yanlış mı yapıyorum acaba yulafi pişirirmen bir çay kaşığı bal yarım muz falan doğuruyorum bu şekilde diyet yulafı mi oluyor acaba ;)
eceyc314 Belli bir kilonun üstünden olduktan sonra doğum kilosunun çok önemi yok bence. İlk doğumda oğlum 39. Haftada 2900 doğmuştu. Çok çabuk kilo aldı toplarlandı. Hep tombiş bir bebekti. Kilo biraz yapısal. Şimdi 29+2 yim açıkcası kiloya takılmıyorum pek. Sağlıklı olması yeterli.
Yavru-kus Momunddad evet canım bende bu şekilde tüketiyorum ama ben günlük yoğurt vs bunları da ihmal etmiyorum
Sadeceanne2 SmyEsciv kuzum hiç o toplara girme her bebek kendine özel. Kilosu doktor kilosu ideal. Diyor ise tamam çünkü o kadar tombik bebek kiloları var ki. İnan insan kendini acaba. Diye sormadan edemiyor 27+3 te 948 gr 37 cm dedi Perinatoloji gayet iyi haftasında uyumlu dedi Burda bir iki anne açmış baktım Allahım 300,400 gr fazla diyor bir çoğu o yüzden çok takılma
SmyEsciv Sadeceanne2 o kadar haklısınız kii artık bakmıyorum sormuyorum, gerçekten öyle o kadar fark var ki şaşırıyorum hem boy hem kilo olarak
Sadeceanne2 SmyEsciv evet anlamsız bir şekilde üzülüyor insan sanki 4 kg olsa ne 3 kg olsa ne saglık la gelsinler inşallah sen yine süt , yumurta , kaşar ,muz ,çiğ badem , ceviz , yoğurt Hergün tüket bol bol Allahın izniyle günün ü yakalar kuzucuk
Gksnf SmyEsciv 29+1de 37 cm ve 1468 gramdı. 1 hafta kadar önde demişti. Şu an 32 haftalığız, yarın gideceğim tekrar.
Eko93 FATMA0334 ben lifalif in yulafini kullanıyorum. Hafta da 2 3 gun biraz tam buğday unu sut yulaf yumurta karıştırıp pisirerek yiyorum, güzel oluyor 🌸
SmyEsciv Eko93 geriden geliyor hala çok ağladım üzüldüm ama takmamaya çalışıyorum artık yine dikkat ediyorum
Feyzacnszoglu SmyEsciv sizin şimdi kaç hafta kaç kilo acaba benim 29+5 te 1200 gr dı bana da geriden geliyor dendi
Sadeceanne2 SmyEsciv bide bilet diyim mi küçük doğan minnoşlar o kadar hızlı kg alıyor ki oğlum 2000 kg 45 cm doğdu 37+1 de doğdu öyle güzel toplamış tı ki yavrum her ay 1200 kg alıyordu anne sütüyle
SmyEsciv Feyzacnszoglu 1200 iyi değil mi sanki internete yazdığımda 29 haftalık bebek tam 1200 kilo çıkıyor Onu söylemedi bana ben hiç bilmiyorum şu an Ay başında tekrar gidicem bakalkm
Feyzacnszoglu SmyEsciv geriden geliyor dedi doktorum bana bilmiyorum ki inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız