Sadeceanne2 SmyEsciv evet anlamsız bir şekilde üzülüyor insan sanki 4 kg olsa ne 3 kg olsa ne saglık la gelsinler inşallah sen yine süt , yumurta , kaşar ,muz ,çiğ badem , ceviz , yoğurt Hergün tüket bol bol Allahın izniyle günün ü yakalar kuzucuk
SmyEsciv Sadeceanne2 aynen öyle sağlıklı olsunda dünyaya gelen allahın izniyle büyür dikkat ediyorum onlara hergün yemeğe güzel beslenmeye çalışıyorum yinede 😊🙏🏻🙏🏻
Sadeceanne2 SmyEsciv bide bilet diyim mi küçük doğan minnoşlar o kadar hızlı kg alıyor ki oğlum 2000 kg 45 cm doğdu 37+1 de doğdu öyle güzel toplamış tı ki yavrum her ay 1200 kg alıyordu anne sütüyle
Sadeceanne2 SmyEsciv kaybettim oğlumu 2,5 yaşında kuzum 😕Rabbim razı olsun şimdi kızımı bekliyorum 28+6 olduk nasip olursa inşallah ama dediğim gibi olabildiğince dikkatli Beslen gebelik şekerin yoksa. Süte neskuit tozu kat akşam yatmadan 15,20 tane badem de al ye bir güzel Kuru yemiş çok güzel aldırıyor Kaju ceviz fındık fıstık tüket Allahın izniyle toplar senin kuzunda oğlumda pandeminşn başları 32. Haftaya kadar herşey iyi dediler 1 hafta geri sadece ona dikkat et sorun yok dediler pik yaptı kapanmalar oldu. Hastanelere zaten. Gidemiyorduk korkudan 36. Haftada gittim 3 hafta geri ye düşmüş 3 gün nst ye bağladılar baktılar hareket az Acil doğuma aldılar sezeryanla suyu tamamen bitmişti üzüntü streste çok etkiliyor dikkat et. Ama çok çabuk toparlıyorlar güzel bakınca kilosu az olsa bile korkma kuzum
SmyEsciv Sadeceanne2 canım benim başın sağolsun özür dilerim tahmin edemedim rabbim cennetinde buluştursun sizi 🙏🏻🙏🏻 doğucak yavruna uzun sağlıklı musmutlu sizinle güzel ömür güzel yazılar yazsın inşallah allahım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sadeceanne2 SmyEsciv canım benim estagfurullah nereden bileceksin sadece bilmiyorum ki söyleme gereği duydum. Hepimizin evladını korusun Rabbim uzun ömürler versin inşallah
izobellaaa-_- Az önce girdim 1.600 gram 42 cm dedi kızz 30 hafta ile uyumlu çıktı bakalım. Birinci bebeğim zayıf doğmuştu