Bende Eylül annesi olucam inşallah 🥰 15+5 teyiz. İlk erkek dedi iki hafta sonra gittim kız dedi doktorumuz artık detaylı ultrasonda netleşir diye düşünüyorum ☺️
Sadece çok kilo aldım acıkınca kusuyorum bu yüzden sürekli yeme modundayım daha şimdiden 10 kilo aldım bu beni çok üzüyooor 😭