Minejjan idrar yolu enfeksiyonu icin risk mi dediler. Kusura bakmayın bilmediğim icin soruyorum bende. Yani benim ilk gebeliğimde idrar yolu enfeksiyonu vardı aynı zamanda kanda da enfeksiyon cıkmıstı. Doktor herhangi bir risk oldugunu söylemedi sadece enfeksiyon icin bir toz yazmıstı tek seferlik. Sonrasında zaten 8. Haftada kalbi durmuştu bebeğiminn. Patolojide bebeğin ölüm sebebi görünmez sadece anneye zararı olmus mu onu görebiliriz demişlerdi. Yani bebeğimin enfeksiyon nedeni ile kalbi durmuş olabilir mi?