Deletedmom_110 Svgyz hayır malesef riskli olduğumu vs söyledi daha çok bebeğin sağlığıyla ilgilendi iki saat arayla iki kez muayeneye aldı malesef plesanta priva teşhisi koydu bende sormadım zaten cinsiyet falan korktum şaşırdım aklıma gelmedi 🥹
Svgyz Deletedmom_110 sağlıcakla alırsınız kucağınıza Allah size bunu nasip ettiyse bi mucizedir. Benim de hipotiroid çıktı 3 doktor düşük yaparsın imkansız bir şey olmuş dediler ama beb hep inandım ve şuan çok sağlıklı tiroidte bitti 🥰
Ezel16 Deletedmom_110 Yaaa canım benim Aminnnnn inşallah Allah razı olsun 🤲🏻🥹 Gözlerim doldu güzel kalbinden öpüyorum güzel duaların içinde çok teşekkür ederim 🥹🥹🥹 Sağlıkla gelsin minnoşlar zamanında 🥲🥲🥲💜💜💜💜
Deletedmom_110 Svgyz böyle mucizeler duymak ne güzel😍inşallah bende ve riski olan tüm gebelerde atlatır ❤️
Deletedmom_110 Ezel16 canım❤️tabi öncelik normal doğum ama sezeryandan hiç korkma mecbur kalırsan tercih etmekten korkma bende çok korkardım o kadarda değilmiş☺️evet baktım postlarına inşallah sağlıkla al kucağına Allah sana bağışlasın ❤️
Ezel16 Deletedmom_110 Dediğin gibi galiba ben sezeryandan korkuyorum biraz o yüzden normal olsun diyorum ama yine de nasip canım 🥲 Bebek nasıl iyi olacaksa risk olmayacaksa öyle olsun inşallah 🤲🏻🥹 Rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağımıza alıp sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹 Rabbim senide evlatlarına bağışlasın canım 🤲🏻💜🌸🕊️🥰
Ummuhnm Zeyynnpp 16+3 bende aynıyım canım hemen hemen cinsiyet kız denildi 14+5ken söylendi size ne zaman söylendi 😊
Elfidaa- Deletedmom_110 merhaba canım 14 olduk tam 12+5 ken kıza benziyor dedi doktorum bi daha ki geldiğinde netleşir dedi 🥰
yeni-annelik Deletedmom_110 bizde 16. Haftaya girdik cinsiyetimiz erkek 💙 11 eylül doğum gözüküyor Allahın izniyle sağsalim evladımı kucağıma alacağım günü bekliyorum 🙏🏻
fLzz3 Minejjan bendede aynı şekilde ama benim miyomum var ondan dolayı kullanmamı öneriyor kasılma olmasın diye
Seyoriin97 Deletedmom_110 15+1 oldum ben de zaman çok hızlı geçiyorr🐣 bebişimiz kız olacak 13. Haftada öğrendik biz
Betl35 EbruSezen Kesin kız mı dediler size acaba 🫢 Bana da iki farklı doktor kıza benziyor 12 haftada birde 15 te 🙄
Deletedmom_110 EbruSezen ay maşallah 🥰 ben 13 de gittim tahmin bile yapmadı bir sonrakinde yine öğrenemezsem özele gideceğim 🥹sağlıkla gelsin prenses❤️