Adenmom_ evet kızım çok hiperaktif geçen hafta sehpadan düştü kolu kırıldı şu an alçıda öyle zor bir zamandan geçiyoruz ki bir haftadır zaman geçmiyor resmen bir hafta sonra kontrolümüz var inşallah iyileşmiş kemik kaynamış olursa doktor alçıyı çıkaracak gerçekten Allah hiçbir anneyi evladının sağlığıyla sınamasın çok zor çok normalde perinatolojiye gitmem gerekiyor riskli olduğum için doktor yönlendirdi fakat kızımı bu halde bırakıp gidemiyorum tüm ilgimi kızıma verdim o sağlığına kavuşsun sonra gidicem