Adenmom_ İnşallah ya bir haftadır neler yaşadığımı Allah biliyor o kadar zor ki etten kemikten tiksindim resmen kızıma her gün kemik haşlıyorum kemik suyuna çorba yapıp et yediriyorum dost bildiğim hiç kimse arayıp sormadı bile Allah razı olsun hepsinden kimisi yalandan geçmiş olsun mesajı attı kimisi hatırım kalmasın diye yalandan geldi yarım saat oturup kalktı İnsan tam da bugünlerde anlıyor gerçek dostu demekki hiç yokmuş ya da çok azmış ne denir bilmiyorum bundan sonra ben herkese hak ettiğimi muameleyi göstereceğim ve bugünleri asla unutmayacağım insan bir telefon bile bekliyor yani ben bugünleri atlatacağım atlatmasına ama daha çok güçleneceğim Ondan sonra ben de onlara aynı muameleyi göstereceğim bundan sonra herkes ettiği muamele🫠