Deletedmom_110 oy kızınızın da tam ilgi isteyen zamanları Allah yardımcınız olsun umarım hiç bir sorun olmadan sağlıkla alırsınız kucağınıza , benim ilk gebeliğim çok şükür bulantım çok olmadı sadece mide yanmam oldu o da geçti son zamanlarda şükür ama öyle bir uykum var ki sürekli uyusam uyurum 😂 bel ağrısı ben de de oluyor aralıklarla umarım bizi zorlamaz