Melliisaa ben 6+3 oldum bugün. Öğrendiğimizde 3 haftalıktık ve o günden beri 3 farklı devlet hastanesinde deneyimim oldu. Ankarada yaşıyorum biri ilçe devlet hastanesiydi doktor hanım hiç ilgilenmedi. Biri ankara üniversitesi tıp fakültesi hastanesiydi, ilgisizlik bir yana azar işittim. En son bilkent şehir hastanesine gittim doktor bey çok ilgiliydi ama eşimi polikinlik kısmının içerisine bile almadılar bırakın muayeneye benle girmeyi. Bebeğimin kalp atışını eşim duyamadı yani. Ve her seferinde randevu almakta sorun yaşıyordum, her gittiğim doktora hikayemi sıfırdan anlatıyordum. Dün gidip özel hastaneden doğum paketi aldık. Herkes çok ilgiliydi doğumhaneyi bile gezdirdiler bize. Eşimi doğuma alacak mısınız diye sordum tabiki dediler. Doğum odasının en güzel avantajı da devlet hastanesindeki gibi bebeğini alıp bebek odasına götürmüyolar çünkü doğum yapacağım odada tam teşekküllü bir bebek bakım/kontrol odası var. Tüm işlemler bitip doğum tamamlandığında da bebeğimle beraber yatış yapacağım odaya geçeceğim inşallah. Bebek doğduktan sonraki ilk 1 saat anne ve babayla temas halinde olması uzaklaşmaması çok önemli. Herkesin bir hastaneden doğumdan beklentisi farklıdır inşallah her gebe gönlüne göre sağlıklı sıhhatlı bir doğum gerçekleştirir🌸🙏