Melliisaa oğlumu devlette doğurdum zerre pişman değilim açıkçası bana saçma geliyor o kadar para verip yine her şeyi kendim yapıyor olmak-Doğurmaktan bahsediyorum burada- şuan 31+4 haftalık gebeyim yine devlette doğuracağım çünkü zaten özel gibiydi.Refakatçi annemdi ve bebeğin saçları gözüktü diyene kadar annem yanımdaydı ben ağlıyordum ama ebelerim inanılmaz iyi insanlardı.Yapamayacağım dedikçe bana yapabilirsin,kendine güven,çok iyisin diyerek motive konuşmaları yapan bi’ ebe vardı sadece baş ucumda.Gepsi güleryüzlüydü Allah bin kere razı olsun hiç surat asmadılar,terslemediler.Yürüyebilirim dememe rağmen ilk yatış anından yutun doğumdan sonra odaya çıkarana kadar sandalyede çıkardılar.Sancı çektiğim odada doğurdum zaten ve o odalar da tek kişi.Doğumdan sonra çıktığım oda da 2 kişilikti ben ve bir hasta daha refakatçi,ziyaretçi de eşim istediği saate girip çıkabiliyordu annem dışında ziyaret için de ziyaret saatinde geliyorlardı ve kaç kişi girecek diye bir sorunum yoktu kimse bize bir rakam vermedi gelen herkeste girdi.İnşallah bu doğumumda da memnun kalırım.