Melliisaa Devlet var devlet var… Her devlet hastanesi bir değil.Devletteki her doktorda bir değil. Ben ilk muayenelerimde özele gittim memnun kalmadım, çünkü para kokuyordu. Param içim ilgilendiklerini hissediyordum. Sonra bıkac farklı devlet hastanesinden 7-8 ayrı doktora muayene oldum(sırf tanımak amaçlı) Birini çok sevdim,özeli bırakıp ona başladım. Doğumumu yaptım ve çok memnun kaldım. Cebimden tek kuruş çıkmadan özel hastanede doğum yapmış gibi özel bir ilgi gördüm. Odam 2 kişilikti ama şansıma doğum yapan yoktu ,odada da tek kaldım. Doktorum devamlı geldi halimi hatırımı sordu. Ben çok memnun kaldım