birmeleginannesi_ bence her ikisi de olmalı. Zaten çubuk olanlar çok pahalı olmuyor. Çubuk olanlarla bebekken güzel ölçüm yapılıyor ama büyüdükçe ondan korkabiliyorlar. Bunu çok acı bir şekilde tecrübe ettim. Maalesf yanıma uzaktan ölçeni almayıp koltuk altından ölçüleni almıştım. Kızımında ateşi vardı ölçtüm ama durmadığı için sanırım yanlış ölçüm yapmıştım. 5 dk sonra da ateş nöbeti geçirdi o gün bugündür ikisi de çantam da 🥺