Doktoruma gidince sorucam ama haftasonu alışveriş yapalım dedim atesolceri falan alalım dedim gidince e bebeğe kararsız kaldım hangisi daha mantıklı dijital mi temazsiz mi kimi yerde tene temas ettiği için çubuk olan daha iyi deniliyo kimi yerde uzaktan ölçmek ısıyı daha iyi algılar diyo anlamadım sizce hangisi
1-
2-