Gamzeli-annee @“serkanbetul0606”#p31968693 evet kadınhanı baya ters kalıyo acaba kampüste ki hastanede yapılıyormu doğum hiç sordunuz mu
Seydanuurr4 Sumeyye42 peki o doğum paketin içinde ikili tarama üçlü tarama detaylı felan da var ya onları yaptırmasak paradan düşüyorlar mi
Filiz-kkn04 serkanbetul0606 bana davranışı herşeyi tek tek anlatıyor benimle baya ilgileniyo o yüzden çok memnunum
Bulutum serkanbetul0606 bende başaran klinikten Ahmet hocaya gidiyorum iki kardeş çok tecrübeli doktorlar doğumları anıt ve kızılayda şuan, muayene 1500 doğum 24bin şuan, bu hafta doğumum var, onuda tecrübe edip anlatırım inş
Aysegull_t serkanbetul0606 Merkezde arıyorsan 15 tembuz hastanesi kadar kötü bir hastane yok Şehir hastanesinde Tuğçehan şimşekler diye bir doktor var çıtı pıtı çok tatlı bir insan herşeyi rahatlıkla sorabilirsiniz ayrıca doğum odası vs tertemiz
Gamzeli-annee serkanbetul0606 kadın hanından merkeze doğru giderken kampüs varya onun içindeki hastane tıp hastanesi bi sorun isterseniz üniyi orda okudum kadın doğumla ilgili orda proflarda var die biliyorum
Gamzeli-annee serkanbetul0606 Bosna kampüs deseniz herkes gösterir sizin o taraftan merkeze gelirken bi üst geçit var ilk olan orası hemen
irem1993 Ben medova hastanesı fuat demire gidiyorum cok memnunum ilk kızımı da orda dogurdum hastane temız odaları otel gıbı ve en onemlısı ebeleri cok iyiydi
BurcuY92 serkanbetul0606 Ben de ilçedeyim, 37. haftaya kadar Medova Seçil Kahveci Elsürer takipliydim çok da memnundum ama şimdi merkeze gidip gelemiyoruz Beyşehir Devlet Hastanesi’ne gidiyorum oradan da çok memnunum :)
Gulluuuuu serkanbetul0606 neredeyse tüm hastaneleri gezdim denilebilir ilk beyhekime gidiyordum aslında memnundum ama doktorum başka yere gitmiş şehir hastanesine gittim çok kalabalıktı sonra kanamam oldu Osman balcının kliniğine gittim çok memnundum ama her muayenede 2 bin vermek gözüme geldi sonra farabiye geçtim ama orda ki iğrenç doktor refika denilen kadın sırf sezeryan doğurmam için bebeğin iri doğuramazsın deyip beni bir hafta rezil etti şimdi ılgındaki devlet hastanesine gidiyorum Emre beye evet bebeğin biraz iri ama dedikleri kadar değil çatın müsaitse doğurursun dedi ve merkezde asla normal doğuramazsın denilen kadınları doktor normal doğurmuş şuan için aşırı memnunum farabiyide her yere şikayet edeceğim
UmAlya Gulluuuuu merhabalar Benim bebeğim normal doğum sırasında omuz takılması oldu ve sinir zedelenmesi oldu Kol felci diye geçiyor brakial pleksus. Bu yüzden bence normal doğum diye diretmeyin derim.