Gulluuuuu normal doğumda bebek daha fazla tehlikede, sezaryenda ise anne daha fazla tehlikede. Ama şahsen ben kendimi riske atarım yeter ki bebeğim sağlıklı olsun. Çok zor günler yaşadım, yaşayan bilir. Beni kesip biçip bebeğimi alsalardi diye kaç gece ağladım. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻