-Melek öncelikle geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benimde 11 haftama kadar kanamam ve lekenmem oldu bazen adet olmuşum gibi simsiyah kan gelirdi ödüm kopardı Progestan fitil kullandım uzun bı sure Şükür geçti kanama ama erken doğum riskim vardı hepsini sağ salim atlattık , iki oğlumda da yaşadım aynı durumu piskolejisi çok kötü devamlı tuvalete gidiyordum kan geldimi acaba diye o piskolejiden bende bı turlu cikamadim şuan yine hamileyim şükür kanamam falan yok arada ağrım oluyor hala peçete falan koyarım kanama geldimi diye devamlı kontrol ederim
Ama alttan muayene olunca düşük olmaz bu yanlış bilgi öyle olsa doktorlar bakıp da riske atarlar mi Altan muayne daha mantıklı geliyor bana herşeyi daha net bı sekilde görüyorlar ve söylüyorlar kanama alanı varsa daha net gözükür