Dunyada nasibi olan yasiyor inanin ilk hamileligimde lekelenmem oldu tutunsun diye neler yaptim yattim progestan kullandim ama 9+4 te kaybettim kalbi atmadigi icin.Ilk kizimda ise adet gunumde adet gibi kanamam oldu test yaptigim icin hamile oldugumu biliyordum yoksa adet zannederdim 3 gün surdu kanamam onda da progestan kullandim ama yatmadim su an 3 bucuk yasinda kardesini bekliyoruz dunyada nasibi olan geliyor kendinizi yipratmayin ilk hamileligimde bir kilo poset dahi kaldirmadim yattim bir sey olmasin diye dedem yigun bakimdaydi herkes girdi helallesti ben etkilenirim bebege bir sey olur diye gidemedim ama ikisini ayni gun kaybettim dedemi topraga verdim ayni gun bebegimi de kaybettim olacak olanin onune gecemiyoruz