Adet döneminde göre 7 haftalık keseye göre 6 haftalik hamileyim salı günü küçük bir kahve akıntı ile devlete gittim alttan bakmak istediler izin vermedim çünkü bu şekil bir gebeligim sonlandı piskolojik olarak etkilendim üsten baktı kese var içinde bir şey var kalp atışını duyabiliriz ozaman dedim makinanın sesi yok dedi bende eşimle çıktık bakarken bastirdilar biraz sonra içimiz rahat etmedi doruk tıp var eğitim lambalarında oraya gidelim kalbi duyarız hiç olmazsa dedik gitttik kese var bebek var kalbi çok az duyduk doktora anlattım bir şey yok folik asit yazdı bitmişti bende birde kahve akıntı var dedim çok az önlem amaçlı progestan yazdı anneme geçtik iftara anca yetiştik yemek yedik çay içtik tuvalete gitmek için bir kalktım benden bir kan çıktı aralarda kam parca şekilde de geldi dedim bebek gitti hemen kalktık hayat Hastanesi’nde doktor varmış ben 5 karış sürat bebek yok kürtaj olacağım diye baktı doktor kese var bebek var kalp atışı biraz daha net duyduk hemen eve git 3 doz progestan iğne vurdu çıkmadan evdede progestan kullanıyorum hala peceteye gelen kanamam oluyor perşembe gideceğim doktora sırt üstü yatacaksin sadece tuvalete gideceksin dedi annemde kaldım 2 yaşında oğlumda olduğu için bakmaları lazım bu durumu yasayipta doktara giden güzel haber alanlara şu an yattigim yerde çok ihtiyacım var araştırılacak bir şeyde değil acaba ilk 2 doktor çok bastırdı ondan mı kanamam geldi diye düşünmekten kendimi Ali koyamiyorum