Bbk88 Asli_0025 kimyasaldan Sonra hamile kalamadiniz mi ne kadar süre beklediniz aslında hamile.kalabikiyormussunuz catlatma yapalım beklemeyelim mi dediniz
Asli_0025 Bbk88 kimyasaldan sonra hamile kalamadım canım doktora gittim sonra işte kasımda kimyasal geçirmiştim
Haticeongun Asli_0025 benimde bir yumurtam gelişmişti letu kullanmıştım hamileyim şuan canım Hergün ilişki olmuştu
Asli_0025 Haticeongun yaaa rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bana bir gün bir gün ilişki önerdi neden acaba
Asli_0025 Malajin17 hayır daha iğneyi yeni oldum sayılır cuma günü iğne oldum arkadaşınızda var mı belirti
Malajin17 Asli_0025 belirtiden kastım gebelik değil canım onda çok şiddetli kasik ağrısı var batmali ağrılı
Asli_0025 Malajin17 ayyy evet bendede var fena bir ağrı ya daha bugün hafifledi iğneden 2 gün önceden başlamıştı iğneden sonra daha fazla arttı