Asli_0025 inşallah progestanı da hamile kalırsam iyi tutumsun diye yazdı galiba doktorum hap bittikten sonra 1 hafta bekleyeceğim regl olmazsam gebelik takibine başlayacakmış doktorum inşallah hepimizim buraya güzel haberlerle geliriz ben kafaya takmıyorum çalıştığım için daha iyi olur evde olunca insan ister istemez kafaya takıyor