Malajin17 aslında biraz korktuğum için 15. Gün yada 17. Gün vermek istiyorum bakalım çok fazla korkularım var hem hamile olmaktan hemde olmamaktan çünkü 16 haftalık bir kaybım oldu benim yine yaşarım diye çok korkuyorum kimyasal da geçirdim bilmiyorum her kadın böyle midir ?🥺