Ebruli42 9000 Canım adetine kaç gün var 🙂 Ben regl günümde yapmıştım pozitif çıkmıştı inşallah Allahim sizinde yüzünüzü güldürür
papatyaolsun 9000 kuzum birini dene, bugünkü erken gebelik testinin koyuluğuyla karşılaştıralım, yarınkiyle kıyaslamamız kolay olur
papatyaolsun Ebruli42 tatlım bugün ovitrellenin 11. günü. Aşılamanın 9.günü. O yüzden tam emin olamadım
2princessmother papatyaolsun bildirim gelince koşarak geldim ☺ dğn silikmiş bugün biraz daha belirgenleşmiş 🙈🙈 Allah’ım hayırlı haberler alırsınız inşallah tüm bekleyenlerr🤲🤍
papatyaolsun 2princessmother ayyy canım benim hoş geldin😘 ay testim de bitti yarın gidip kan vereyim o zaman ben dimi belli olsun
2princessmother papatyaolsun bence de ver bende inan ki çok heyecanliyim Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın🙈 Sonuç ne olursa olsun nasip hayırlısı olsun canım vakti zamanı vardır Allâh büyük 🤲
papatyaolsun 2princessmother aminnn bebeğim çok tatlısın💖 tabi ki öyle 🙏🏻 olmazsa bu ay tüp bebeğe başlayacağım , eğer olursa bizi yormadan gelmiş olacak, umarım gelmiştir çünkü ben gerçekten yoruldum şimdiden ☺️
papatyaolsun 9000 aynen canım bence de koyulaşırsa var demektir. Kaset testte gün geçince koyu çıkıyor daha çok. Bugünkünden bir tık fazlaysa şüpheleniriz 🥰
9000 papatyaolsun ay hadi hayırlısı bu mübarek ay bize hayırlı haberler versin sevincimiz ikiye katlansın inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın