9000 ya zaman geçmiyor canım valla ben de merak ediyorum açıkçası tutmazsa adette tüp bebek için gitcem doktora. İnsallah bizi yormadan gelir bu ay gerçekten yorulduk. Benim test bugün aşırı silikti. Yarına bence etkisi kalmamış olacak. Sen de sabah tekrar yap bakalım