9000 papatyaolsun bel ağrım var aşkım birde göğüs hassasiyeti onun dışında yok dünkiyle aynı neredeyse
papatyaolsun 9000 ay umarım tutunmuştur beybi senin belirtin var en azından bu güzel bir şey 🙏🏻 yarın kan versek mi
9000 papatyaolsun karnım da ağrıyor ama ara sıra ağrıyor öyle kramp şeklinde de değil adet olacakmışım gibi doktor 29 ünda dedi biraz daha beklemekte fayda var sanki ya yalancı pozitifden korkuyorum açıkçası
papatyaolsun 9000 ilk aşılamamda üstteki 10. gün alttaki 11. gün bayağı silikmiş o zaman. 13. günde çıkmamıştı diye hatırlıyorum. 11. gün beta 2,60 çıkmıştı
papatyaolsun papatyaolsun @tatlibebegim_ canım ovitrelle 11. gün, aşılama 9. gün 24mart olan bugünkü testim. Sence ne olur durum
tatlibebegim_ papatyaolsun şimdi baktımda benim testler hiç böyle net değildi senin iğne etkisi gitti mi acaba yoksa o yüzden mi net çıkıyo