Pamuk senin gebelik şekerin vardı tecrübene dayanarak Sana sormak istedim.Benim bu gün öğle ditokluğum 219 çıktı akaşm açlığı. 207 akşam tokluğum 188 çıktı.akşam yemekte 2 kaşık bulgur 1 tabak salata yedim .insülün kullanmama reğmen sence hastaneye gitmem gerekirmi