Ezgi12348 her gün hem aç hem tok şekerlerin ölçülüyor onun dışında gece 11 de ve 2.00 de de bakıyorlar şekerine ve yediklerine göre şekerlerine uygun doz öneriyorlar bir de diyetisyen gelip liste veriyor. Ben de o şekilde oldu gebeliğin başında 2 hafta 6.ayda da 11 gün yattım bu şekilde düzene girince çıkardılar